Všeobecné obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY ORNAMENTA.SK
Úvadné ustanovenia Tieto Všeobecné obchodné podmienky (VOP) upravujú práva a povinnosti medzi spoločnosťou:
Obchodné meno: Ornamenta s.r.o.
Sídlo: SNP 113/1? 95618 BOšany
IČo: 56 802 552
Zapísaná v: Obchodnom registri vedenom OR SR v Nitre, vložka číslo 65361/N
Kontaktné údaje:
E-mail: info@ornamenta.sk
Telefón: +421 944 268 768
a spotrebiteľom alebo podnikateľom, ktorý si objednáva tovary cez internetový obchod www.ornamenta.sk.
1. Definície pojmov
-
Predávajúcim je spoločnosť Ornamenta s.r.o.
-
Kupujúcim je spotrebiteľ alebo podnikateľ, ktorý uzatvára kúpnu zmluvu.
-
Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá nenakupuje v rámci svojej podnikateľskéj činnosti.
-
Podnikateľom je fyzická alebo právnická osoba nakupujúca v rámci svojej činnosti.
2. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
-
Kupujúcemu je umožnené objednať si tovar prostredníctvom elektronického obchodu.
-
Objednávka je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy.
-
Zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim.
3. Cena a platobné podmienky
-
Všetky ceny na stránke sú uvedené vrátane DPH.
-
Kupujúci môže zaplatiť za tovar: prevodom na účet, platobnou kartou, platbou prostredníctvom platobných brán alebo na dobierku.
4. Dodacie podmienky
-
Tovar je odosielaný kuriérskou službou alebo prostredníctvom balíkoboxov.
-
Bežná dodacia lehota je 2 – 5 pracovných dní.
-
Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dodaciu lehotu v mimoriadnych prípadoch.
5. Odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru)
-
Kupujúci – spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 7 dní odo dňa prevzatia tovaru.
- Náklady na prepravu pri vrátení tovaru bez udania dôvodu znáša kupujúci.
-
Na uplatnenie tohto práva kupujúci kontaktuje predávajúceho emailom alebo využije formulár na odstúpenie.
-
Tovar musí byť zaslaný naspäť nepoškodený, kompletný a vrátený na adresu predávajúceho.
6. Reklamačný poriadok
-
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru v rozsahu stanovenom Občianskym zákonníkom.
-
Kupujúci je povinný oznámiť vadu tovaru bezodkladne po jej zistení.
-
Reklamácie sa vybavujú bez zbytočného odkladu, najneskôr v lehote 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
7. Ochrana osobných údajov
-
Predávajúci spracúvá osobné údaje v súlade so Zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a Nariadením GDPR.
-
Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov sú uvedené v Zásady ochrany osobných údajov na webovej stránke.
8. Alternatívne riešenie sporov
-
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na orgán alternatívneho riešenia sporov, ak nie je spokojň s vybavením reklamácie.
-
Viac informácií je dostupných na webe www.soi.sk alebo https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
9. Záverečné ustanovenia
-
Tieto VŠeobecné obchodné podmienky sú platné od [Doplniť dátum].
-
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP; zmeny nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia.